10009540_10201804183892214_104487355_n-n

Mulla on tää pieni kirjanen. Se on oikeasti puhelinmuistio, mutta kun sellaisia ei olla enää ikuisuuksiin tarvittu (tai ainakaan käytetty) olen muuttanut sen eräänlaiseksi listaksi. Sellaiseksi listaksi mitä hyvien tyttöjen ei tarvitse omistaa. 

Siellä on ne miehet, joiden kanssa olen ollut jotenkin. Ei siis säädöt eikä suudelmat vaan jotain muuta. 

Idea ei alunperin tullut siitä että itse uskoin pystyväni unohtamaan joitain seikkailujani vaan silloiselta kämppikseltäni, joka oli jo unohtanut pari. Ainakin melkein unohtanut. Myöhemmin oon todennut itsekin listan melko hauskaksi. 

Listassa on nimet ja lyhyet kommentit. Esimerkkinä: Ville, koko yö! JÄÄTÄVÄN iso, myöhemmin paljastui mulkuksi. Tai Janne, ihanat tatskat, puistossa. 

Niin. Eihän se ole hyvä että joutuu pitämään listaa. Ei ole hyvä ettei muista kaikkia niin hyvin ilman pientä muistutusta. mutta. jos niin on, on lista kovin kätevä. 

En tehnyt sitä muistuttaakseni kenellekään muulle että 'olen aika kova menemään välillä' tai tunnutstukseksi mistään. Tavallaan se myös muistuttaa mua siitä, että jos nyt teen tän kanssa jotain, joudun kirjoittamaan sen listaan. Listasta ei saa pyyhittyä ketään pois vaikka miten haluaisi. Vaikka repisin kaikki sivut itrti ja polttaisin ne, ne on aina olemassa. Mä olen ihan oikeasti tehnyt jokaisen kanssa jotain, tarkotin tai en, kadun tai en. Tehtyjä asioita ei voi peruuttaa vaikka ne unohtaisi.