Alettiin tänään ystäväni kanssa miettimään minkälainen on ihannemies. Minun ihannemieheni olisi jotakuinkin tämän listan mukainen (tietty kukaan ei ole täydellinen) Ihanne on aina vaan ihanne :-!

  • Vähintään  180 cm pitkä (jotta voin käyttää korkkiksia :) )
  • urheilullinen 
  • Omaa jonkun miehisen harrastuksen 
  • Ymmärtää koneita 
  • Ei vaadi naisen ja miehen samanlaisuutta (tasa-arvo on siinä vaiheessa kun nainen on yhtä arvokas. Ei sama kuin mies)
  • Huomaavainen 
  • Yllätyksellinen 
  • Seksuaalisesti aktiivinen ja halukas (kerran viikossa ei TODELLAKAAN riitä)
  • Kehuu sopivasti 
  • Ei puhu heti jostain suurista tunteista 
  • Ei näppylänaamainen 
  • Huolehtii hygieniasta 
  • Käyttää sopivasti partavettä <3
  • On tatuoitu 
  • Naama ja vaatteet ei oo täynnä metallia 
  • Nostaa enemmän kuin minä 
  • Tykkää olla lähekkäin 
  • Arvostaa mua 
  • Huumorintaju kohtaa 
  • Kokeilunhaluinen sängyssä 
  • Ystävällinen kaikkia kohtaan 
  • Sopivasti mustis 
  • Osaa kuunnella ja keskustella 
  • Kestää mua 
  • Sopivan romanttinen 
  • Miehekäs 
  • Sinut itsensä kanssa 
  • Päihteidenkäyttö hanskassa 
  • Ei nössö 
  • Päättäväinen 
  • Halukas tekemään kompromisseja 
  • Sopivasti tulinen luonne 
  • Elämä hanskassa 
  • Ei väkivaltainen 
  • Puolustava 
  • Uskollinen 
  • Ei pidä mua niin tyhmänä että valehtelee mulle 
  • Ei tsekkaile jatkuvasti muita naisia (tietty jollain vaan on joskus niin hyvä perse että pakko vilkaista toiste)
  • Kun tsekkailee muita naisia ei vertaa niitä muhun (ainakaan ääneen)
  • Puhuu sopivan suoraan
  • Laittautuu vähemmän aikaa kun minä eikä VARSINKAAN KÄYTÄ HUULIKIILTOA!
  • Antaa mun elää myös omaa elämää 
  • On jollain tasolla lapsirakas 
  • On sopivan tyypin kohdatessa valmis sitoutumaan 
  • Ei puhu asioita eteenpäin. 
  • Yleissivistys siedettävää tasoa 
  • Osaa ottaa rennosti 
  • Järki ja tunteet tasapainossa 
  • Ei yritä muuttaa mua 
  • Ei mielistele 
  • Pitää hauskaa selvinpäin
  • Yrittää ymmärtää 
  • Ei etsi äidin korviketta 

Tietenkään kukaan ei oo täydellinen mutta mitä enemmän listan kohtii täyttyy, sen parempi  ;-)