Pari vuotta aikaisemmin olin vähän erilainen kuin nyt. Olin kylmettänyt tunteeni ja sisältä turta. En ajatellut että mailmasta löytyy enää yhtään kunnollista miestä vapaana, ainakaan suomesta. Olin Player. 

Tässä vaiheessa elämääni olin pettynyt liian moneen mieheen ja liian moni oli satuttanut minua. En halunnut enää kestää sitä. Niinpä päätin vaihtaa rooleja, ja ruveta leikkimään vuorostaan jonkun muun tunteilla. 

Miehilä se ehkä onnistuu esittämällä kovaa. Naisilla, se menee vähän eri tavalla. Loin itselleni toisen persoonallisuuden. Äärimmäisen naisellisuuden. En kävellyt edes salille (joka oli samassa rakennuksessa) ilman korkokenkiä ja rannerenkaita. Hupparit eivät kuuluneet vaatevarastoon, lukuunottamatta yhtä hupparia joka korosti kivasti naisellisia puolia. Rennot vaatteet olivat olennaisesti puuttuva osa vaatevarastoani. 

Meikkasin vähän, mutta en antanut ihmisten nähdä minua ilman meikkiä. Juttelin miesten kanssa, mutta tietyllä ylemmyystunteella (jonka tosin feikkasin). Kikattelin paljon ja flirttailin vielä enemmän. 

Ja ihme ihme, se toimi! Vaikka en ollut silloin fyysisesti missään kuippukunnossa, ajattelin mielessäni että olin. Sain miehet toimimaan juuri tahtoni mukaan. Leikin niillä. Otin vastaan kaiken mitä tarjottiin antamatta mitään vastineeksi. Eräs mies värjäsi hiuksensa tumman ruskeista blondeiksi takiani (hirveä näky, kun kulmakarvat ja iho muutenkin oli hieman tummempaa pigmenttiä). Yksi vannoi rakkauttaan ja toinen viilteli käteensä nimeni (se ei todellakaan tarkoitus eikä todellakaan mukava asia). Juttu oli vaan niin, että sillä hetkellä todellakin nautin saamastani huomiosta, ja saamistani asioista. Minä herätin heissä tunteita, joihin en todellakaan itse vastannut. Ja kyllä, minusta liikkui enemmän huhuja ja juoruja kuin voisi ajatellakaan. 

Sillä hetkellä se oli kaikki mitä halusin. Mutta oliko se onnellista? Ei. Olin kylmä sisältä, yksinäinen, rikkinäinen. Vaikka käänsin katseita ja prepaidnumeroni (joka minulla siis oli omani lisäksi) oli aina täynnä tekstareita, en kokenut itseäni rakastettavaksi. Ei ollut todellakaan hyvä fiilis. 

Onneksi tämä kaikki loppui kun yhtäkkiä ihastuin. Minun piti vain saada ilmaista juotavaa ja punkkauspaikka keskustasta mutta se kääntyikin joksikin ihan muuksi. Ja olen hyvin onnellinen että niin kävi.